Sunday, December 27, 2009

Hari keluarga 2009


Pada 20 disember satu aktiviti bersama keluarga iaitu yang dinamakan hari keluarga 2009. Alhamdulillah, daripada 52 ahli keluarga yang terdiri semua adik-beradik dan keluarga, 42 orang telah menyertai a ktiviti . Aktiviti ini yang diadakan selama tiga hari 2 malam telah berlangsung di Port Dickson merupakan hari keluarga yang pertama diadakan.



Banyak aktiviti telah dijalankan terutama yang melibatkan kanak-kanak. Antara aktiviti yang telah dijalankan ialah BBQ, boling kampong, sayang di saying, mengutip coklat, pancing botol, bawa bola, bola air dan pelbagai aktiviti lagi. Secara umunya objektif program Berjaya mencapai matlamatnya.

Perancangan aktiviti ini agak tergesa-gesa disebabkan beberapa masalah. Disebabkan ini juga banyak wujud kekurangan dari sudut komunikasi dan perancangan program sebagai salah seorang yang terlibat merancang program ini, kami mengucap jutaan kemaafan kepada semua ahli keluarga diatas kekurangan dan kekhilafan sepanjang menjayakan program ini.



InsyaAllah proram ini, akan dijadikan sebagai aktiviti tahunan. Selain itu, kami juga merancang akan mewujudkan blog keluarga dan akaun keluarga. Diharapkan segala perancangan ini, berjalan dengan lancer. Segala sumbangan idea, kewangan dan apa bentuk bantuan ahli keluarga sekalian sangat dialu-alukan, moga segala perancangan dan usaha-usaha dijalankan dapat membentuk keluarga yang menjadikan Allah s.w.t sebagi matlamat.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

Blog ini menukilkan pendapat tuan blog.. disamping beberapa artikel dirasa menarik.. diharapkan blog ini mampu memberi kebaikan kepada pengunjung

About This Blog

BLOG PENKONGSIAN ILMU DISAMPING INGAT MENGINGATI

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP